I ♥ tigerbalsam

Har kladdat in hela mig med tigerbalsam så nu luktar jag vinter och skidåkning i Spikbodarna. Mmm, älskar den här lukten! Eftersom jag ändå landade med 60 kg rätt på skallen så är det lika bra att göra lite förebyggande åtgärder, det här med invalidism har aldrig riktigt passat mig.

Imorrn har jag sovmorgon till 12.25. Så sjukt jävla underbart! Men det blir inget nattsudd för mig ikväll, jag ska sova nununu! Tänkte göra nån nytta imorrn när jag vaknar och typ ta en joggingrunda eller nåt, så nu ska jag tagga hela natten och så får vi hoppas att inte mitt riktiga jag hinner förstå hur jobbigt et är att jogga.

Natti natti alla där ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0