whyyyyy

Det finns EN person som gillar alla mina statusuppdateringar på facebook. Med alla menar jag ALLA och det skulle inte vara märkvärdigt ifall det var en av mina kompisar/släktingar/bekanta/kompisars kompisar/bekantas bekanta/kompisars släktingar/släktingars bekanta/... Men det är det inte. Varförrrr? Jag tror många vet vem jag menar och de som känner sig manade kan gärna ge mig tips på hur jag ska hantera detta. AHHHHHHH. (I-landsproblem när det är som bäst).

Det var allt jag hade på hjärtat för stunden. Nu ska jag sova, storstan tar på krafterna.  

Kommentarer
Postat av: Kristjana

HAFFFFF!!! hehe saknar dig gose

2011-09-16 @ 12:08:45
Postat av: Kristjana

Nej men du får se det från den positiva sidan helt enkelt: du vet att vad du en skriver kommer du aldrig behöva känna dig retard eftersom NÅGON alltid kommer gilla, haha

2011-09-16 @ 12:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0