Axplock från senaste tiden



- Efter tre månaders systematiskt sms-plankande har jag nu skaffat mig ett (lagligt) busskort
- Efer 20 års utanförskap är även jag välkommen på systembolaget
- Ovan nämna dag firade vi med middag på Himlen Därtill som Klara P sågade med orden "Okej om det är äckligt, men man ska alla fall bli mätt". Jag däremot tyckte det var ganska bra och väldigt fin utsikt.
- Våren kom till Posten i Solna Business Park och nu är varje dag en svettfest
- Några av männen i mitt liv är hemma igen, däremot saknas kvinnorna fortfarande. "Jag kan vara din tjejkompis om du vill" erbjöd sig Kire, men jag tror äkta tjejsnack in bör nå hans öron.
- Årest valborg blev den mest bojkottade någosnsin. Alla fall av mig, som inte ens gick till Gläntan utan somnade klockan tio.

Kommentarer
Postat av: m

snart hemma!! da ska vi pa roadtrip

2012-05-07 @ 18:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0