livet, denna jävla bimbo (som inte går att motså)

Det var en pappa som kom till BB för att hälsa på sitt lilla nya barn. Doktorn säger att han har dåliga nyheter, att mamman tyvärr inte överlevde förlossningen. Pappan blir såklart ledsen men försöker gaska upp sig med att han ändå blivit far. Han ber att få se sin lilla bebis. De kommer in i en sal med en massa bebisar. Vilket är mitt barn?undrar pappan. Nej, det är en annan sal, säger doktorn. De kommer in i en sal där det ligger massa bebisar utan armar. Pappan blir lite ledsen såklart men frågar vilket som är hans barn? En annan sal, säger doktorn. I nästa rum de kommer in i ligger en massa bebisar utan armar och ben. Är mitt barn här? frågar pappan. Annan sal, säger doktorn. Nästa rum finns det bara små huvuden. Är mitt barn här? frågar pappan. Annat rum säger doktorn. I nästa rum de kommer in i finns en liten kudde med ett litet öge. Är det här mitt barn? frågar pappan. Doktorn nickar. Pappan blir lite ledsen såklart men gaskar upp sig, vinkar och gör roliga miner till lilla ögat. Tyvärr, säger doktorn. Han är blind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0