varför mitt liv suger

Lördag kväll, jag är FETT taggad, mina vänner är:
1, utomlands
2, panka
3, upptagna
4, otaggade
5, inte singlar
Jag är:
1, i Sverige
2, har en jävla massa pengar att bränna på sprit
3, inte en enda plan för kvällen
4, fett taggad
5, singel
6, I STORT BEHOV AV WINGMAN
7, FETT DESPERAT (om det alltså undgått någon)
Jag har inte bara hört av mig till ALLA jag känner, utan även alla jag känners POJKVÄNNER.
Snart sätter jag fan på mig klackarna och åker in till stan, kör en Hank Moody och sätter mig själv nånstans, beställer in en fet virre (läs: nån mesig drink) och låtsas att min kompis är på toa.
Livet, tack för att du är så jävla snällt mot mig. Inte. Till Gud: Nu vore ett bra tillfälle att tysta tvivlarna genom att visa din existens.

Kommentarer
Postat av: desireé

Näst-nästa helg som hade jag tänkt gå ut i Stockholm! :)

2012-05-14 @ 15:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0