ohhhhhhhh my

Imorgon börjar mitt nya liv. Inte bara borsta-håret-äta-mindre-chips-komma-i-tid-nytt utan imorgon börjar nya livet som betyder att jag blir student. SÅ SJUKT. Jag kommer vara mest laddade personen på hela kursen (kommer antagligen hålla i två veckor) och det är så nice. Posten har fått mig att vilja utbilda mig på alla tänkbara sätt. Och sen på kvällen ska jag med min man och gå på förhandsvisningen av Hamilton som Klara P fixade med hjälp av sina sj prio-poäng innan hon drog till London. Fast det här vet han inte (tobbe om du läser det här får du skylla dig själv), men jag vet alla fall och jag är fett taggad. Hamilton!!! Nya livet är så jäkla nice och den här sommaren har varit väldigt bra trots att jag upplevt den från insidan av en gul Posten-bil. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0